آخرین اخبار
کد مطلب: 187265
خطيب نماز جمعه لردگان ؛
بهترين زمان عمر خود را در لردگان و درخدمت مردم بودم
تاریخ انتشار : 1403/02/28 16:17:45
نمایش : 157
حجت الاسلام رحماني گفت : در اين مدت دو سال و ۸ ماه که اينجانب توفيق خدمت در اين شهرستان را داشتم بهترين زمان عمر خود در محضر بهترين مردم بوده است اميدوارم آنچه انجام دادم مورد رضايت خداي متعال و باعث شده باشد که شما مردم عزيز از حقير ابراز رضايت نماييد و در پيشگاه الهي به عمل خير برايم اقرار بفرماييد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان » ، حجت الاسلام  والمسلمين رحماني خطيب نماز جمعه لردگان ضمن تبريک به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) با اشاره به موضوع خدمت به مردم از منظر امام رضا عليه السلام گفت: کاش فقط کساني که در بين مردم و براي مردم هستند را فقط با کشتن و شهادت از ميدان خارج مي‌کردند و فقط با زندان کردن و زبان بريدن، افراد حق گو و مدافع از حقوق مردم را ساکت مي‌کردند. امروز آبروي مدافعين حقوق مردم و شخصيت مطالبه‌گران حق مردم را مورد هدف قرار مي‌دهند. اين همان زمان بدي است که انسان براي حفظ سلامتي و آبروي خود و خانواده‌اش چاره‌اي جز عزلت و گوشه نشيني و سکوت ندارد.
 
وي افزود : لکنت زبان براي گوينده‌اي به وجود مي‌آيد که مکرر در هر کجا سخن حق بگويد و قدرتمندان او را مورد هجمه و لطمه قرار دهند. موقع گفتن سخن حق به رنج‌هايي که در گذشته به خاطر حقگويي به او تحميل شده مي‌انديشد و گرفتار لکنت زبان مي‌شود و اميدواريم خداي متعال در اين زمانه ما را در پايداري و در دفاع از حق ياري فرمايد.
 
حجت الاسلام رحماني در خطبه دوم نماز گفت : در اين مدت دو سال و ۸ ماه که اينجانب توفيق خدمت در اين شهرستان را داشتم بهترين زمان عمر خود در محضر بهترين مردم بوده است اميدوارم آنچه انجام دادم مورد رضايت خداي متعال و باعث شده باشد که شما مردم عزيز از حقير ابراز رضايت نماييد و در پيشگاه الهي به عمل خير برايم اقرار بفرماييد.
 
وي افزود : آنچه حقير در اين خطبه نماز جمعه عرض مي‌کنم در ابتداي مسئوليت و حضور نيست که از کسي توقع و يا انتظاري داشته باشم، بلکه در پايان ماموريت و صرفاً به عنوان تکليف شرعي و احساس مسئوليت انقلابي عرض مي‌کنم.
 
حجت الاسلام رحماني در رابطه با تجليل از نماينده مردم شهرستان هاي لردگان ، خانميرزا و فلارد د رمجلس گفت: بعد از انتخابات جاري ما در دو نماز جمعه از منتخب مردم در خبرگان رهبري و از منتخب مردم در مجلس شوراي اسلامي تجليل کرديم و اينک امروز وفق وعده اي که داديم در پايان کار موفق مجلس از نماينده محبوب و پر تلاش مردم سه دهستان تقدير و تشکر مي نماييم و فرصتي را براي بيان مطالب ايشان در بعد از نماز در نظر گرفته ايم که ان شا الله شما مردم عزيز حضور خواهيد داشت.
 
وي تصريح کرد : آنچه من ديده‌ام و تکليف دارم از زبان شما مردم قدرداني کنم چند نکته است که شايد ايشان نتوانند بگويند و من معتقدم جز عملکرد نماينده است و ديگران عامل اصلي در موفقيت نبودند: توسعه سياسي شهرستان فلارد ، خدمات رساني در حوزه آب و گاز به پشتکوه فلارد و سردشت و آغاز پروژه آبرساني 35 روستاي سردشت ، توسعه صنايع زيردستي پتروشيمي لردگان، کريستال ملامين، اوره رزيني ، اقدام به احياء چاه هاي نفت منطقه ريگ و تغيير هويت اقتصادي شهرستان نفت خيز شهرستان.
 
حجت الاسلام رحماني ادامه داد : اختصاص اعتبار و ايده پروژه بزرگ ورزشي سالن 15هزار نفره شهرستان ، آغاز آموزش عالي در شهرستان لردگان دانشکده پرستاري، تخصيص اعتبار و کلنگ زني ، تجهيز بيمارستان به MRI و سي تي اسکن با پيگيري ايشان ، پروژه پل روگذر از مدخل ورودي و آغاز احداث جاده لردگان به خوزستان ، افشاي خيانت مافياي آب ، پروژه غير قانوني و انتقال آب بصورت تونل زير زميني.
 
وي در پايان گفت : همه اين اقدامات در حالي است که در اوج پاک دستي و خود مراقبتي و تقوي و اخلاص اين اقدامات را انجام داده و کوچکترين بهره مادي از اين نمايندگي نبردند و سلامت جسمي خود را هم تقديم اين خدمتگزاري کردندو اکنون از طرف خودم و مردم و از طرف نماينده محترم و از سوي فرماندار محترم از ايشان دعوت مي کنم حتما در پيگيري و تحقق اقدامات خود و مطالبه گري حقوق مردم شهرستان لردگان ما را ياري فرمايند و از همفکري و مشاوره ما را محروم نفرمايند.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس